بسیاری از کسانی که به دنبال طراحی سایت برای برند شخصی یا تجاری خود هستند، هدف شان داشتن سایتی با طراحی منحصر به فرد و زیباست. همه ساله، وب سایت های برتر در زمینه طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری، از سوی متخصصان و طراحان برتر وب سایت دنیا اعلام می شود. در این مطلب می خواهیم بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی در سال 2020 را به شما معرفی کنیم.

طراحی سایت

  1. ESPN Sports Programming: این وبسایت متعلق به یک شرکت پخش بازی ها و مسابقات ورزشی است که به روی تلویزیون های کابلی و اینترنت فعالیت می کند. طراحی فوق العاده ساده و شیک این سایت باعث شده که آن را در رده اول امتیازی بهترین سایت ها ببینیم. کاربر پس از ورود به سایت، در اولین قدم، یک ویدئو از هایلایت های مسابقات ورزشی می بیند و پس از آن می تواند در بخش های مختلف، برنامه های شرکت را مشاهده کند. سایت از نظر طراحی ساده است و به همین دلیل حجم ترافیک زیادی از کاربر را نمی طلبد. می توان با هر سرعت نت و در هر مکانی، سایت را به خوبی مشاهده کرد.
  2. Montage: در وبسایت مونتاژ می توانید عکس های خانوادگی خود را به شکل های مختلف و طراحی های جذاب و دیدنی درآورید. با استفاده از این وبسایت می توانید به راحتی برای خود آلبوم عکس، کارت پستال، تقویم و تابلوهای خانوادگی درست کنید. از همان لحظه که وارد سایت شوید، به شما پیشنهاد عضویت و اشتراک خبرنامه داده می شود. پس از آن می توانید با بستن پاپ آپ، نمونه کارها را در ادامه صفحه اول سایت ببینید. بیشترین جذابیت این سایت در بخشی است که شما را کمک می کند تا برای هر مناسبت و روز خاصی، کارت یا آلبوم عکس دلخواهی را طراحی کنید. این وبسایت با آن که از عکس های زیادی را در صفحات داخلی خود استفاده می کند، اما بسیار سبک و بدون مشکل لود می شود. دلیل آن را می توان در استفاده از عکس های فشرده و متناسب با مقیاس مورد نیاز آن جستجو کرد.

برای خواندن ادامه مطلب می توانید به نوشته "بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی" در سایت طراوان سر بزنید.