متخصص طراحی سایت های حرفه ای و بهینه سازی سایت (SEO)

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

طراحی سایت دانلود فایل

بسیاری از مردم گمان می‌کنند که تنها محصولات فیزیکی و کالاهای ارسال شدنی از طریق اینترنت قابلیت فروش دارند اما برخلاف تصور شما خیلی از کاربران دنیای اینترنت به دنبال خریداری محصولات مجازی و دانلودی هستند. بسیاری از کسب و کار های امروزی را فروشندگان و ارائه دهندگان بسته های مجازی و فایل های صوتی، متنی و ویدیویی تشکیل می دهند. برای آن که بخواهید یک فروشگاه اینترنتی بر پایه فایل را راه اندازی کنید، می توانید از شرکت طراوان کمک بگیرید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی دانلودی چه نیازهایی دارد

برای آنکه بخواهید فروشگاه اینترنتی خود را در فضای وب راه اندازی کنید و از طرفی کسب و کار پُر رونقی را داشته باشید، بهتر است قبل از هر کاری، دسته فعالیت خود و الزامات آن را مشخص کنید. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای انواع فایل های صوتی، متنی و ویدیویی فروشگاه تاسیس کنید و از طریق آن کاربران را نسبت به پرداخت هزینه مورد نیاز هر فایل ترغیب نماید. در این بین لازم است بدانید که وب سایت شما باید به اندازه کافی برای کاربران جذاب و قابل اعتماد باشد. برای این کار می‌توانید اصول طراحی وب سایت و استانداردهای آن را که در مقاله های پیشین به آن پرداختیم دنبال کنید.

برای خواندن ادامه مطلب می توانید به مقاله "طراحی سایت دانلود فایل" مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نادیا وطن خواه

سامانه فروشگاه ساز اینترنتی شرکت طراوان

نزدیک به یک سال پیش بود که کشور ما درگیر بیماری مهلک و خطرناکی به نام ویروس کرونا شد. همه گیری جهانی ویروس کرونا تا به حال میلیون ها نفر را به کام مرگ کشانده و هنوز هم درمان قطعی و مناسبی برای آن وجود ندارد. همچنین به دلیل نبود واکسن امکان جلوگیری از انتشار بیماری نیز هنوز وجود ندارد. بسیاری از کسب و کارهای سنتی با شروع این همه گیری دچار ضربه جبران ناپذیری در درآمدهای خود شدند. بیشتر این کسب و کارها راه جایگزینی برای مقابله با این ضربات نداشتند. راه اندازی فروشگاه آنلاین این می تواند یکی از راه های جایگزین برای کسب درآمد در ایام کرونا باشد. در ادامه مطلب می خواهیم شما را با سیستم فروشگاه ساز اینترنتی طراوان آشنا کنیم.

کرونا و معضلات پیش روی آن

درست از زمانی که همه گیری کرونا به شکل خطرناک در جامعه گسترش یافت بنابر دستورات ستاد ملی کرونا تعطیلی کسب و کارها اولین اقدام مقابله با کرونا بود. بسیاری از این کسب و کارها که نیاز به رفت و آمد مشتریان برای فروش محصولات خود بودند یا برای آنکه بتوانند خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند به باز نگه داشتن دفتر و مغازه خود نیاز داشتند، با تعطیلی گسترده در کشور بسیاری از این کسب و کارها مشتریان خود را از دست دادند و در نتیجه مجبور به تعدیل نیرو کاهش دستمزدها یا در موارد وخیم تر دچار ورشکستگی شدند. اما بسیاری از این کسب و کارها نتوانستند آنطور که باید از پتانسیل و امکانات موجود بهره ببرند. وقتی می‌توان یک فروشگاه آنلاین ۲۴ ساعت بدون تعطیلی و با امکان معرفی نامحدود محصولات و خدمات در اختیار داشت، چرا نباید از آن استفاده کرد. در سیستم فروشگاهی آنلاین طراوان شما می توانید از تمامی امکانات یک فروشگاه محصول یا خدمات به طور کامل استفاده کنید. علاوه بر آن قابلیت ها و امکانات زیادی را نیز مازاد بر نیازتان داشته باشید. فروشگاه ساز طراوان به شما کمک می کند تا مشتریان خود را در فضای نامحدود اینترنت پیدا کنید و پس از آن تمامی مبالغ را آنلاین دریافت کرده و مشکلات تعطیلی مغازه ها و فروشگاه ها را در دوران کرونا پشت سر بگذارید.

برای خواندن ادامه مطلب می توانید به مقاله "سامانه فروشگاه ساز اینترنتی شرکت طراوان" مراجعه کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نادیا وطن خواه

چطور می توان تهدید کرونا را به فرصتی برای کسب درآمد تبدیل کرد

چند ماهی است که با بیماری همه گیری کرونا نه فقط در کشور خودمان، بلکه در تمام جهان رو به رو هستیم. کاهش مراودات و رفت و آمدهای درون شهری و برون شهری، باعث شده بسیاری از کسب و کارهای امروزی که وابستگی به تعداد مراجعات و حضور مردم دارند، دچار مشکل شوند. این مشکل تا حدی پیش رفت، که بسیاری از کسب و کارها با ورشکستگی و تعطیلی کامل رو به رو شدند. با در نظر گرفتن این موضوع، که زمان مشخصی برای اتمام بیماری کرونا و پایان همه گیری وجود ندارد، چگونه می توان از تهدید کرونا، فرصتی برای کسب درآمد به وجود آورد. با طراوان همراه باشید تا شما را با لیستی از کارها و نکات آموزشی آشنا کنیم.

کسب و کار خانگی خود را راه بیندازید

دوران همه گیری کرونا، با تمام سختی ها و مشقت هایی که به انسان تحمیل کرده، فرصت مناسبی است تا بتوان از امکانات و مهارت های موجود استفاده کرد و کسب و کار شخصی خود را راه انداخت. البته در این بین، راه اندازی کسب و کار شخصی نیازمند دانش و آگاهی از نکاتی است که در مقاله "آموزش کسب و کار اینترنتی در منزل" برایتان بازگو کردیم. یادتان نرود که اگرچه کرونا باعث کم شدن رفت و آمدها و از بین رفتن مراودات عادی اجتماعی شده، اما برای هر کسب و کاری باید مراجعه حضوری را نیز در نظر داشته باشید. بهتر است در کنار تمامی راه های ارتباطی مجازی، امکان مراجعه حضوری را نیز فراهم کنید.
برای حضور جامع‌تر و بهتر در بازار کسب و کارهای آنلاین، باید از تمامی امکانات و قابلیت های موجود استفاده کنید. هنگامی که از فعالیت تجاری مجازی حرف می زنیم، باید شبکه های اجتماعی پرطرفدار را نیز در مجموعه داشته باشیم. حضور موثر و پررنگ در اینستاگرام و تلگرام، می تواند در پیدا کردن و ارتباط با مشتریان مختلف تاثیر گذار باشد. از طرفی، اگر کسب و کار شما به نحوی است که باید محصولی را برای مشتری به شکل فیزیکی ارسال کنید، حتما از قبل برای نحوه ارسال، هزینه های اضافی آن و بسته بندی مشخص و شکیل فکر کنید.

برای خواندن ادامه مطلب می توانید به مقاله "چطور می توان تهدید کرونا را به فرصتی برای کسب درآمد تبدیل کرد" در سایت طراوان سری بزنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نادیا وطن خواه

استانداردهای طراحی سایت چیست؟

در هفته گذشته یک روز بسیار مهم برای تولیدکنندگان و طراحان حوزه های مختلف کاری و تجاری وجود داشت. روز جهانی استاندارد بهانه‌ای است تا بخواهیم به استانداردهای طراحی سایت و دیزاین سایت نگاهی بیندازیم. با طراوان همراه باشید تا شما را با اصول طراحی سایت و بخش های الزامی در سایت آشنا کنیم.

روز جهانی استاندارد

همه ساله در چهاردهم اکتبر سال میلادی، روز جهانی استاندارد گرامی داشته می شود. در چهاردهم اکتبر سال ۱۹۴۷ بود که روسای موسسه های استاندارد ۲۵ کشور در شهر لندن انگلستان گرد هم آمدند، تا با مشخص کردن روز جهانی استاندارد استاندارد سازی و نظم دادن به علوم فنون و تجربه های بشری را مد نظر قرار دهند. استاندارد به معنی پیاده سازی قواعد مقررات نظام‌های برای ایجاد هماهنگی و وحدت، به منظور افزایش میزان تفاهم، ارتباطات، توسعه صنعت و کسب و کار و صرفه جویی و حفظ سلامت و ایمنی است. پس از فراگیر شدن استفاده از سایت‌های اینترنتی و در دسترس شدن اینترنت برای تمامی افراد جامعه لزوم استفاده و رعایت استاندارد در طراحی سایت نیز احساس شد. در طراحی سایت باید از قوانین و مقررات پایه و مشخصی تبعیت کنید. طراحی سایت نیز به مانند تمامی محصولات و خدمات نیازمند استانداردها و مبانی مشخصی است که در ادامه بیان خواهیم کرد.

استاندارد طراحی سایت

اگر به طراحی سایت های مختلف موجود در فضای وب دقت کنید، حتماً نکات و بخش های یکسان و مشابهی را خواهید دید که میتوان آنان را در چارچوب استاندارد طراحی سایت جای داد. در ادامه این بخش شما را با این قوانین و بخش ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

  1. فونت و استایل نگارشی:  این طور نیست که بتوان از هر فونت و استایل نگارشی در طراحی سایت های مختلف استفاده کرد. هنگامی که شما با یک سایت فروشگاهی یا خدماتی رو به رو هستید، انتظار دارید تا عناوین و بخش های مهم سایت را با فونت های مشخص و تا حدی توپُر ببینید. همچنین عناوین محصولات و خدمات فروشی باید بزرگ و خوانا و با رنگی متفاوت نسبت به دیگر متون سایت باشد. همچنین اگر سری به سایت های شرکتی و متن محور بزنید، به دلیل وجود متن فراوان در ظاهر سایت، باید از فونت های ساده با خوانایی بالا و فاصله خطوط کمی بیشتر نسبت به دیگر سایت ها استفاده کرد. دلیل این کار بالا بودن حجم محتوای متنی نسبت به دیگر انواع سایت است.

برای خواندن متن کامل این مقاله می توانید به مقاله آموزشی "استانداردهای طراحی سایت چیست؟" شرکت طراوان مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نادیا وطن خواه